Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Deniz schrieb am

Gratulation, Hanna! Das war sicher viel Arbeit. Krieg ich eine Kopie umsonst? :P

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Hanna schrieb am

Ich bin (eigentlich) fertig mit der MagArb!!!!!!!!!
Es fehlt nur noch die Schlussbemerkung (und Korrektur und Abkuerzungsverzeichnis und Titelblatt), aber der ganze Stoff befindet sich auf ca 60 schoenen Seiten. Aaaaaahhhh!!!
I am so close to being a MASTER of laws. How cool!!!!!
Relief!!!!!
Wer will eine Kopie kaufen? :o)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Hanna schrieb am

Nee, ich bin zu weiss zum rappen. :o)
Aber vielleicht ueberleg ich's mir nochmal nachdem ich in der deutschen Sommersonne braun geworden bin. Koennte dir auch gut tun.

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Fler schrieb am

Haettze halt Rapper werden sollen so wie ich!

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Hanna schrieb am

Ooh, speaking of bdays, I believe it was cute Thomas' bday at the start of this month. So big kisses to him!!!
I'm on page 46. And lots left. And deadline on Monday. Has to be bound. Shit the bed!

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite clarissa schrieb am

there's absolutely nothing wrong with being 24. but the fact that i'll be 25 (and thus heading towards 30 at a high speed) in about 8 months, now that scares me. i get a slight sinking feeling (the 'old' feeling) when i end up saying something along the lines of 'when i was your age..../when i was 21.....'. makes me cringe!
had my exam this morning, went well, feeling a bit light headed and excited that there are no more exams for the moment.
hope everyone else is doing well, too!!
btw, if i've missed any birthdays, i'm sorry and belated happy birthdays!
bye for now.......

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite James schrieb am

Hehe! Yup, we're all old geezers now. Hell, I'm gonna be 24 later this year! Eeek!

Good luck with your work btw!

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Hanna schrieb am

Urgh, that makes me feel old.

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite clarissa schrieb am

good luck hanna! and lots of success with the rest of your magister arbeit!! have my last exam tomorrow, then still need to do 3 weeks of research on my research project.... funfunfun..... and then off to spain on 2/7/05 for 5 blissful sunfilled weeks!! aah... can't wait!!!
hope everyone else has something good planned for the summer!!! and do you realise next may we'll be halfway there to our 10 year re-union. wow! 10 years seems a lot shorter now than it did when we finished. time just seems to be flying by!
big hugs'n'kisses to you all!!

Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Deniz schrieb am

Go go, Hanna! Good luck!

Einträge 311 bis 320

1881 Einträge insgesamt.

Archiv

Zum Gästebuch Archiv. Ramsey: Das Archiv ist noch nicht fertig!! :P

Curabitur at lorem. Sed sollicitudin dolor. Integer elit nibh, euismod sit amet, viverra sed, tristique at, tellus. Donec mollis.