Kati schrieb am Montag, 5. Juli 2004 16:43:53
Ich werde erst im Januar fertig- two exams still to go in september and then i have to write my thesis- wahey! Is there anyone else who actually has to do one? Abi 99, wie bitte? schämst du dich nicht?
Ich werde erst im Januar fertig- two exams still to go in september and then i have to write my thesis- wahey!
Is there anyone else who actually has to do one?
Abi 99, wie bitte? schämst du dich nicht?