Kati schrieb am Dienstag, 25. Mai 2004 09:35:46
Ausserdem noch gaaaaaanz viele Grüsse an Dich Nadi!!!
Ausserdem noch gaaaaaanz viele Grüsse an Dich Nadi!!!