Hanna schrieb am Sonntag, 30. März 2003 19:29:46
Hehee, Deniz, you little minx! Hast Du gut gemacht. Thumbs up! :o) Morgen DSH-Abistreich. Not as good as DSL '01, of crrrse, but should be interesting.
Hehee, Deniz, you little minx! Hast Du gut gemacht. Thumbs up! :o)
Morgen DSH-Abistreich. Not as good as DSL '01, of crrrse, but should be interesting.