Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite James schrieb am

Ahh, back at home in Leamington! :)
Had a kewl New Year's! Thanks for the party Nils!
Hoffe ihr hattet auch alle 'nen guten Rutsch! Bis bald!
Ciao!