Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Hanna schrieb am

Ahlan!!
It's only 11.40am and I'm in the library? After my big birthday bash? How is that possible? I should be in bed with a massive hangover. I don't understand the way my body functions when it comes to alcohol. I only get wankered on C&B or wine. And that's too expensive in clubs. Strange....should see the doc. Help, I want a hangover!! :o)
I had a wicked night though! Es hat natürlich geregnet, aber Spaß hatte ich in einem Club voller sloanes. Oh jah, darling!! :o)
Naja, heute beginnt das Wochenende. Mein erstes mit 21. Cool. Gehe morgen perhaps shoppen, obwohl ich mich theoretisch auf 2 workshops vorbereiten muß. Mal schauen.
Naja, vielen, vielen Dank für alle Glückwünsche!! Ihr seid die Besten!!
Na'am! Party on!