Abi1 2001 - 2006 Alte Webseite Hanna schrieb am

Ahlan homies!!
London ist sonnig. Abiball um 7pm. Wird jiggy, I hope. Let's hope the Abis behave & stay out of the way. :o)
Big <mwah> to y'all!!