Hanna schrieb am Samstag, 18. Mai 2002 15:57:32
Ahlan homies!! London ist sonnig. Abiball um 7pm. Wird jiggy, I hope. Let's hope the Abis behave & stay out of the way. :o) Big <mwah> to y'all!!
Ahlan homies!!
London ist sonnig. Abiball um 7pm. Wird jiggy, I hope. Let's hope the Abis behave & stay out of the way. :o)
Big <mwah> to y'all!!