Kati schrieb am Sonntag, 12. Mai 2002 09:53:08
Hallo ihr alle! Ich wuerde so gerne am Samstag kommen-ich leide!!
Hallo ihr alle!
Ich wuerde so gerne am Samstag kommen-ich leide!!